Tuesday, July 20, 2010

never be the same again

wow........dah lama rasanya tak menulis... pertama sekali thanks to kak fara izza ( kawan kak intan) sebab banyak betulkan penulisan ain..so mulai sekarang aku akan cuba untuk tidak menggunakan shortform :)

Bulan julai adalah bulan yang paling banyak sekali cubaan dalam hidup aku..xtau lah.. i lost something yang aku pun tidak berapa pasti...D...just a name tapi dia memberi banyak warna warni dalam kehidupan aku..walaupun aku tidak boleh bersama dengan dia untuk selamanya tapi kami memahami apa yang akan kami lalui sekarang..kesimpulannya kami dh membuat hala tuju masing-masing....,D..?? this name really...alhamdulillah dia dah pun berkahwin dgn pilihan hatinya ..semoga dikekalkan hingga ke akhir hayat.

MY SOUL..MY EverythInG

Dulunya aku rapat dengan sepupu aku yang aku panggil dia  A....AA...kiranya kami blood lah....dgn tiba-tiba kami dah x macam dulu lagi... just because of someone....pada aku apa yang aku cakap adalah apa yg dia sampaikan pada aku...tapi ye lah.. aku pun malas nk tanya dia apa pun skrg...sebab pada aku,dia sedar apa yang aku cakap tue betul...maybe dia x berani nk bersuara..so aku just let it be...hahaah pening aku pk kan... dia pun dh mulakan hidup baru yang gembira..alhamdulillah...tapi aku ngn dia sedar between us saling memerlukan sebenarny..dulu kemana aku pergi hanya dengan dia dan cuma dia..tapi tidak lagi sekarang..rindunya aku pada kehidupan kami dulu...she knows everything about me dululah...but not now.... to someone (gurl)... just bcoz of u..huhhuh !!!..

Keadaan perut aku semakin teruk sekarang...nape erk.. aku pun tak boleh nak cakap... kerap sakit.. nak pergi Hosp..Check Up..malas lah...tapi aku akan kuatkan semangat aku....

hahaahah... aku ada kawan dgn budak pejabat aku..nama dia LC...dia baik..everything adapada dia.. cuma aku xtau ikhlas ke dia berkawan dengan aku....???kadang2 aku rasa dia hanya cari aku bila dia bosan je dan bila dia betul2 memerlukan aku....aku senang kawan dengan dia...tapi kami x kemana pun..

Dah banyak sangat yang aku cerita erk.... sejak2 sekarang nie...aku tak berapa ada di dunia realiti sikit...heheh...everything NEver Be tHe Same agaIn....

1 comment:

  1. kak ain.... true enough never be the same again... unless that man backoff from our family life....

    i cant accept him...his rude and no second chance for him....

    ReplyDelete